کانون فرهنگی و هنری وادی مقدس

طهارت نفس بر مبنای فطرت
  • ۰
  • ۰


خطیب عالیقدر حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین گنجی می فرمودند:

اوائلی که در دادگاه کار می کردم یکروز به محضر مرحوم آیت الله سیّدعبدالکریم کشمیری (ره) مشرف شدم و از ایشان تقاضای استخاره ای کردم، نیتم برای ماندن و ادامۀ کارم بود که به زبان هم جاری نکرده بودم، ضمناً این ملاقات اوائل آشنائی من با ایشان بود و ابداً از حیث ظاهری ایشان اطلاعی از کار من نداشتند.

پس از تأملی استخاره کردند و فرمودند: کجا رفته ای که ۲۰ متر آتش بالای سرت است!

از خدمت ایشان مرخص شدم و آمدم ساختمان طبقۀ بالا را، که ما در طبقۀ پائین آن کار می کردیم را متر کردم، دقیقاً ۲۰ متر بود، به علاوه با اشارۀ دست آقا که نیم دایره بود بسیار مطابقت می کرد، پس از آن اسعفا دادم و آمدم در خط منبر.


برگرفته از کتاب کرامات معنوی (ویرایش جدید) تألیف استاد موسوی مطلق صفحه ۹۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">