کانون فرهنگی و هنری وادی مقدس

طهارت نفس بر مبنای فطرت
  • ۳
  • ۰


در تعجبم از کسانی که میبینند که در یمن، سوریه، عراق و.... استعمارگران ودولت های هم پیمان و قسم خورده آنان تنها به جرم "مسلمان بودن" چکونه مسلمانان را به خاک وخون میکشند، چگونه زن وکودک، بزرگ وکوچک، پیر وجوان آنها را قتل وعام میکنند و باز بر این عقیده هستند که ما نباید برای خودمان دشمن تراشی کنیم وباید چهره رحمانی واسلام رحمانی را به دنیا نشان بدهیم.
اینکه اسلام دین محبّت و رأفت است جای هیچ شکی نیست“ولی اینکه در مقابل عده ای که منتظر هستند قدرت دفاعی ما ضعیف بشود وبلافاصله وبدون معطلی مثل بقیه کشورها از جمله یمن، عراق، سوریه ما رو هم قتل وعام کنند” و در عین حال  با تمام بد عهدی ها وبا تمام خباثت های آنان،  باز به بهانه اسلام رحمانی از خود رأفت ومحبّت نشان بدهیم جای تعجب است.
آیا دانستن موضوع به این روشنی کار پیچیده ای است. حتی اگر ما مسلمان هم نبودیم، وقتی میدیدیم که عده ای با کسانی که هم فکر وهم مسلک ما هستند دشمنی دارند بدون شک عقل حکم میکرد که نباید خود را تافته ای جدا بافته از هم کیشان وهم مسلکان خود بدانیم وبفهمیم که آن کسانی که با آنها دشمن هستند با ما هم دشمن هستند.

  • محمد جواد

اسلام رحمانی

نظرات  (۳)

+++++
تشکر از شما...
عالی بود
ان شاالله خدا به همه مسئولین بصیرت بده و ترس از دشمن رو ازشون بگیره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">