کانون فرهنگی و هنری وادی مقدس

طهارت نفس بر مبنای فطرت
  • ۰
  • ۰

  • mohamad mohamad

نظرات  (۳)

می خواهم دنیا را بدون سروری و احساس خداوندی و شرک تو ببینم. می خوام هر جا که نگاه می اندازم عشق والا رو ببینم و اگر پوششی هم باشه، فقط برای اون باشه و بس. لطف کن وسط عبادت من و خداوند وارد نشو. حجاب من سفید و فقط برای خدا خواهد بود. تا کور شود هر مشرکی که نتواند دید.
پاسخ:
جمله کمی مبهمه چند تا سوال

1-یعنی الان منظورتون اینکه شوهر مانع ارتباط شما و خداوند می شود و یا موقع نماز خوندن میاد وسط نماز شلوغی میکنه و مانع عبادت شما میشه؟

2- منظور از جمله "حجاب من سفید و فقط بری خدا" یعنی منظورتون اینکه بعد از مردن  چون خداوند نامحرمه کفن می پوشید؟
پاکیزگی در درجه اول، حق خداوند است. این خداوند بوده که از ابتداء خلقت بشر - زن و مرد - آنها را امر به پاکیزگی نمود. اما بعدها مردان این حس و غریزه انحصارطلبی را مقدم بر حق خداوند، دانسته و با به رنگ خود درآوردن تمامی عبادات زن، آنها را به گناه شرک که غایت آن چیزی جز جهنم، نیست، کشاندند.
و این گناهیست نابخشودنی.
و اما حجاب سفید. پوشش سفید در مقابل پوشش سیاه بوده که اکنون، با آن همه اجبار - هم از ناحیه حکومت و هم از ناحیه همسر - دیگر رنگ و بوی شرک به خود گرفته و اطاعت خالصانه از خداوند، محسوب نمی گردد. پس سفید می پوشم تا با گناه شرک‌مبارزه کنم؛ نه با اصل حجاب. ( اشاره به چهارشنبه سفید )
کدام واجبتر است: رعایت حجاب یا مشرک نبودن؟
پاسخ:
این جملاتی را که به خدا نسبت می دهید در تعالیم هیچ پیغمبری و در متون هیچ کتاب آسمانی وجود ندارد .
تنها یک تفکر انحرافی و خبیث است که برای به انحراف کشیدن تعالیم انبیاء و پیغمبران الهی از سوی شیاطین انسی که خودشان را در زیر زمین هایی اسرائیل مخفی کردند ارائه شده.

به کار بردن الفاظی مثل "خدا و گناه و یا شرک" در این چنین متنهایی تنها به جهت معتدل نشان دادن این نوع تفکرات است و این در حالی است که  در پشت پرده این متنها و این نظریات مفهاهیمی در جریان است که کاملاً بر ضد ارزش های انسانی و الهی و مغایر با علوم آسمانی و تعالیم انبیاء و پیغمبران الهی است.


ممکنه دقیقا بفرمائید کدام یک از جملات بنده، سخن خدا نبوده و شیطانیست؟
پاسخ:
1-انجام واجبات دینی در هر صورتی واجب است و شرک یک مساله باطنی است و هیچ گاه برای مقابله با شرک واجبات دینی را تغییر نمی دهند. بلکه باید خود هر شخصی اگر در دلش احساس کرد که اعمالش برای خدا نیست، نیّت هایش  را تغییر دهد واعمالش را خدایی کند.
2-اینکه مردها دوست دارند زنانشان پاک باشند و با هیچ مرد دیگری رابطه نداشته باشند به خاطر انحصار طلبی آنها نیست بلکه این یک خواسته فطری و طبیعی برای هر مرد سالمی است که دوست داشته باشد فرزندان خودش را بزرگ کند و زنانش تنها در خدمت  فرزندان و خانوده باشند. همانطور که مرد تنها در خدمت خانواده و تامین معاش و رفاه خانواده اش تلاش می کند.
3-هرگناهی به جز "نا امیدی از رحمت خداوند" در صورت توبه قابل بخشش است.
4-کشور ایران مثل هر کشور دیگری در جهان قوانینی دارد که بر اساس آن عمل می کند و این مسآله هیچ ربطی به گناه "شرک" که یک گناه باطنی در افراد است ندارد.
5-حجاب، حجاب است و فرقی بین سفید بودن یا سیاه بودن آن ندارد، مهم این است که اندام جنسی و تحریک آمیز چه در مردان و چه در زنان از چشم نامحرم محفوظ بماند.
6-کسی که مشرک است چه سفید بپوشد چه سیاه بپوشد باز هم مشرک است و ربطی به نوع پوشش او ندارد بلکه تنها راه نجات از شرک اصلاح وخودسازی در درون خود انسان است.

پس با این توضیحات سوال اخر شما هم بی مورد خواهد بود چرا که رعایت حجاب و بندگی خداوند با هر رنگی هیچ گاه در مقابل شرک ومشرک بودن قرار نمی گیرد که ما مجبور باشیم یکی را انتخاب کنیم.
این ادعای شما مثل اینکه بگویید "روزه گرفتن واجب تر است یا حسادت نکردن" واین در حالی است که روزه گرفتن هیچ ربطی به گناه حسادت کردن ندارد.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">