کانون فرهنگی و هنری وادی مقدس

طهارت نفس بر مبنای فطرت
  • ۳
  • ۰


دریافت
مدت زمان: 59 ثانیه

نظرات  (۱۶)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    اصل مطلبو گفتید
    متشکرم.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    اصل مطلبو گفتید
    متشکرم.
    پاسخ:
    متاسفأنه همینطوره
    خیلی عالی ...
    دقیقآ درست اشاره شد ...
    این رو ندیده بودم ...
    ممنون
    دانلود کردم ...
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    جانا سخن از زبان ما میگویی
  • نـــای دل
  • حرف حق...

    فعلا که دارن به ریش مردم میخندن این میلیاردرها...

    خدا لعنتشون کنه...
  • من انقلابی ام
  • بسیار عالی
  • محمدحسین فائزی مهر
  • سلام.خیلی خوب بود.احسنت
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • واقعا تغییرات عالیه خداخیرتون بده
    پاسخ:
    تشکر
    لطف دلرین
    حرفاشون عالی بود
    خوب شد یه جوونمرد پیدا شد این فیش حقوقی میلیاردی مسئولینو تو فضای مجازی پخش کنه
    تا دزدیاشون رو بشه وگرنه بازم راحت درکمال آرامش حق ملتو میخوردن کسی از بالا دستیهام حرفی نمیزد

    پاسخ:
    بله واقعاً
    اون جونمرد هم دفتر خود آقا بود

    رهبری گفتند که به این مضمون که :من دیگه شمشیر کشیدم
    واقعا!
    کاش مسولین هم یکم گوش میکردند..
    ممنون ز توجهتون به شیعه بلاگ
    یاعلی
  • علیرضا رحیمی
  • سلام ... خسته نباشید ... اخرین مطالب رو هم مشخص کنید تا راحت پیدا کنیم...
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون...چشم ان شاءالله بررسی میکنم
    چقدر زوره که میلیلردها تومن دست چهار نفر باشه و بقیه سماق بمکن...
    حضرت اقا سخنانش محدود به زمان نیست
  • ....مسعود ....
  • ممنونم
  • حامد عبدالهی
  • چه میشه گفت؟
    من که از میران شعور بعضی ها قطع امید کردم ...
    با سلام
    و تشکر
    احسنت برشما

  • ....همنشین عقل ....
  • میگم چرا کلیب بی صداست؟!؟
    پاسخ:
    اینجا که صدا داره

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">