کانون فرهنگی و هنری وادی مقدس

طهارت نفس بر مبنای فطرت
  • ۴
  • ۰


خداناباورها(لیبرالیستها) چاره ای ندارند که اهل فکر باشند، چرا؟
1-چون به سخنان پیامبران در مورد جهان در بعضی موارد مشکوک(1) هستند وبه همین دلیل مدام در حال فکر کردن هستند تا بتوانند به تفکری دست پیدا کنند تا در نتیجه زندگی راحتی بدون ایمان به خدا وپیامبران بدست بیاورند.
2- ولی چون هیچ وقت به یک تفکر سالم وکامل دست پیدا نمیکنند در بسیاری از موارد افرادی غیر عادی و متفاوت در بین مردم دیده میشوند که زندگی خوب وموفقی در جامعه ومثل مردم عادی ندارند.(3-2)
3-در غالب موارد با ذهن آزاد به بحث وگفتگو نمی پردازند چرا که تفکر دینی وآموزهای آسمانی را مخالف ودشمن خود میدانند.
4-در واقع آنها دانسته ها وتفکرات ذهنی خود را خدای خود میدانند وزندگی واهداف خود را با توجه به تجربیات وتفکرات خود میسازند وبه خاطر همین در غالب موارد افرادی منزوی در جامعه هستند که نمیتوانند زندگی خوب وراحت وسالمی داشته باشند.
5-در موارد محدودی که اینگونه افراد زندگی معمولی دارند، به خاطر این است که از ابراز تفکرات خود به دیگران جلوگیری میکنند ومحافظه کارانه زندگی میکنند.
«وَ لَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّه ..... إِنِّی عامِلٌ فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ»(4)
«اگراز ایشان بپرسی چه کسی آسمانها و زمین را خلق کرد حتما می‏گویند خدا. بگو پس خبر دهید مرا از این خدایان که می‏پرستید چکاره ‏اند؟ آیا اگر خدا شر مرا بخواهد آنها می‏توانند آن را برطرف سازند و یا اگر رحمتی برایم بخواهد آنها می‏توانند جلوگیرش شوند؟! بگو خدا مرا بس است، بر او توکل می‏کنند متوکلان.بگو ای قوم! به همین کفر خود ادامه دهید من نیز به کار خود می‏پردازم به زودی خواهید فهمید»(5)


پاورقی
1-در بعضی موارد مشکوک ودر بعضی موارد پیام ودستورات ادیان ابراهیمی را مخالف منافع خود میدانند وبرای مبارزه با ادیان ابراهیمی چاره ای جزءتفکر وایجاد فرقه جدید ندارند، تا بدین وسیله بتوانند مردم را با توجه به منافع استکباری خود مدیریت کنند.
2-این نوع اشخاص اگر در بین مردمی که دیندار هستند زندگی کند دچار انزوای اجتماعی میشوند.
3-اگر کشوری بر مبنای تفکرات لیبرالی اداره شود، مردم آن کشوردر کوتاه مدت دچار انزوای اجتماعی نمیشوند، ولی به خاطر اینکه این نوع تفکر با خلقت بشر سازگار نیست وفطرت انسانها آنرا قبول نمیکند بنابراین در میان مدت ودراز مدت مردم این کشورها انسانهایی سرخورده میشوند، چرا که تفکرات لیبرالی این قدرت را ندارد که مریدان خود را به زندگی اجتماعی سالم، روابط اقتصادی سالم و تشکیل خانواده سالم که خواسته فطری هر انسان است راهنمایی کند؛ باید توجه داشت که این مکتب صرفاً مکتبی است که برای پیشبرد منافع سیاسی مستکبران طراحی شده؛ نمونه این وضعیت رادر بحران فرهنگی که دربین خانوادهای اروپایی وآمریکایی است میبینیم.
4-سوره مبارکه الزمرآیه38و39
5-ترجه تفسیرالمیزان، سوره مبارکه الزمرآیه38و39
6-مطالعه بیشتر در مورد لیبرالیست ها

نظرات  (۵)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم
    انقلاب همیشه جواب داده 
    پاسخ:
    درسته
    هر چی هست از لطف وعنایت وفضل وکرم خداست
  • ....مسعود ....
  • ممنونم از مطلب تون
    +
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سپاس فراوان از مطالب خوبتون ...
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    مطلب عالی بیان کردید..

    احسنت..

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">