کانون فرهنگی و هنری وادی مقدس

طهارت نفس بر مبنای فطرت
  • ۰
  • ۰

در محل مرتاضین خیمه‌ای به پا بود که درون آن مرتاضی نشسته و شخصی درب خیمه ایستاده و از اشخاصی که از مرتاض عمل خارق العاده‌ای درخواست داشتند، وجهی را می‌گرفت و آنها را داخل خیمه مرتاض راهنمایی می‌نمود. یکی از افراد پس از دادن وجه داخل خیمه مرتاض شد.
مرتاض از او سؤال می‌کند که از من چه می‌خواهی؟
ایشان می‌گوید مدتی است که در هند به سر می‌برم و از احوالات زن و فرزند خویش مطلع نیستم.
آن شخص می‌گوید وقتی درخواست خود را به مرتاض گفتم یک وقت متوجه شدم که در منزلم می‌باشم. مشاهده نمودم که عیالم مشغول کارهای روزمره زندگی می‌باشد. در این هنگام درب منزل به صدا درآمد. عیالم درب منزل را باز نمود. پسرم را دیدم که با کیفی که در دست داشت داخل منزل شد. از راه‌پله‌های منزل به طرف اتاق در حرکت بود. من بی‌اختیار در کمال شوق به طرف او رفتم که او را در بغل بگیرم و ببوسم. ناگهان احساس سردرد شدیدی گرفتم زیرا در همان حال سرم به ستون خیمه خورد و از آن حالت خارج شدم.
مرتاض به من خطاب کرد که تو اجازه نداشتی که به طرف فرزندت بروی و او را در بغل گرفته و ببوسی. تو فقط حق داشتی که ناظر اعمال خانواده‌ات باشی و آنها را ببینی و از حالات آنها مطلع شوی.
نکته:
عجیب است که شخص مرتاض آن چنان از راه ریاضت نفسانی و شیطانی صاحب قدرت می‌شود که روح شخص را از کالبد وی خارج و او را ناظر اعمال زن و بچه خود قرار می‌دهد و حتی مطلع از نیت او می‌شود که اراده بوسیدن بچه‌اش را می‌نماید.
اگر از راه باطل و شیطانی انسان می‌تواند به چنین قدرتی برسد، پس اگر قدم در راه حق و بندگی خداوند متعال بگذاریم  به جایی میتوانیم برسیم که عرش و فرش و فلک را زیر پای خود ببینیم.
اما هیهات که قدر دین پیغمبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) را نشناختیم و خود را از خود سازی وتربیت نفس محروم کرده ایم و در چاله های هوی وهوس انداختیم

آدرس کانال وادی مقدس

/telegram.me/joincha

نظرات  (۳)

  • سیّد محمد جعاوله
  • @
    جالبه هم تبلیغ مرتاض ها شد هم اینکه با اون قدرت دنبال پول هستن
    و سوال دیگه اینه شاید با اون قدرت به حقیقتی دست یافته که فهمیده چیزی که شما از دین میگید اشتباهاتی داره
    پاسخ:
    نه اینگونه نیست چرا که معجزات انبیاءالهی و حتّی نه معجزات انبیاءالهی بلکه کشف و کرامات عرفای و علماءدینی از قدرت‌های مرتاضان که صرفاً با تمرین و ریاضت این کارها را انجام می‌دهند خیلی خیلی بالاتر است و همه مرتاضان خودشان اعتراف دارند که در حد و توان عرفا و علماء نیستند، همچنین در شرح حال بزرگان خاطرات زیادی در این موارد ذکر شده است.

    از کجا مطمئن هستید قدرت آن شخص از طریق شیطانی  یا ریاضت نفسانی بوده؟ یعنی ب نظر شما هرکس مسلمان نباشد نمیتواند راه قرب الهی را بیابد؟

    پاسخ:
    ۱-معامله کردن و کسب درآمد با توانایی های غیر عادی کار اولیا الهی نیست. بلکه این طریقت مرتاضان و جادوگران است که در ازای گرفتن پول خواسته‌های مشتریان را هر چه که باشد برآورده می‌کنند.

    ۲-راه قرب الهی راهی نیست که ما بتوانیم از خودمان اختراعش کنیم و طبق هر آنچه خودمان دوست دارین تعریفش کنیم. بلکه راه قرب الهی همان راهی است که خداوند خودش تعیین می کند و آنراه را بوسیله پیامبرانش برای ما معرفی میکند.
    سایر ادیان الهی مثل دین مسیحیت و یهود هم چون در طی تاریخ و به خاطر منافع مختلف سیاست مداران تحریف شده‌اند و آموزه‌های فعلی این ادیان آنچیزی نیست که پیامبرانشان گفته بودند به خاطر همین برای پیروان این ادیان آن اتفاق و معنویتی که مد نظر پیامبرانشان بود هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد. بلکه برای پیروان این ادیان آنچیزی اتفقا خواهد افتاد که صاحبان سیاست و قدرت در هر زمان دنبال آن هستند یعنی دخالت نکردن در امور سیاسی و ساکت ماندن نسبت به تبعیض نژادی، همنچس گرایی و .....

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">